У зв’язку з критичною ситуацією, що склалась з фінансовим забезпеченням діяльності судів у 2021 році, зокрема відсутністю асигнувань на оплату послуг з пересилання поштових відправлень, Луцький міськрайонний суд Волинської області повідомляє, що відправлення поштової кореспонденції з 03 листопада 2021 року тимчасово зупинено.
Процесуальні документи можна отримати безпосередньо в суді, з урахуванням обмежень та заходів, пов’язаних із запобіганням поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Крім того, звертаємо увагу на можливість використання альтернативних засобів комунікації.
При зверненні до суду з заявами, клопотаннями тощо рекомендуємо:
- подавати заяви про отримання процесуальних документів на електронну адресу, в якій зазначати актуальну (офіційну) адресу електронної пошти, контактні номери телефонів учасників (представників) судових проваджень;
- подавати до суду заяви про надсилання інформації щодо дати та часу засідання з зазначенням номера мобільного телефону, на який здійснюватиметься sмs-розсилка даної інформації;
- інформацію щодо дати та часу проведення судового засідання можна отримати на офіційному веб-сайті Луцького міськрайонного суду Волинської області у розділі «Громадянам» «Списки судових справ, призначених до розгляду» за посиланням: https://lc.vl.court.gov.ua/sud0308/gromadyanam/csz/
- для здійснення процесуальних дій стати активними користувачами підсистеми «Електронний суд»;
- з текстами судових рішень можна ознайомитись в Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням: https://reyestr.court.gov.ua/
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Про відновлення відправлення поштової кореспонденції буде повідомлено додатково на веб-сайті суду.